
Lunsjkonsept
Vi tilbyr en enkelt variant av kantinetjeneste for våre kunder. Det er mange som ikke har behov for en stor kantine, men som likevel ønsker en lunsjtjeneste. Vårt konsept passer perfekt for de som har daglig renhold hos oss og som vil spare tid.
Lunsj fra Royal Renhold:
-
En enkel lunsjtjeneste
-
Du sparer tid
-
Vi utfører renhold mens lunsjen pågår
-
Frigjøring av ressurser
-
Én kontaktperson for lunsj og renhold
Enkel lunsj for bedrifter
Du som kunde eier selv varebeholdningen av mat, mens vi setter frem, tilrettelegger og rydder lunsjen. Det er nok mange timer i året som går bort ved at ansatte selv lager og dekker på til lunsj. La noen andre ta seg av denne tjenesten og bruk tiden din mer fornuftig.
Vi i Royal Renhold kjenner godt våre kunders lokaler, ansatte og rutiner, og er behjelpelig med planlegging, innkjøp og håndtering av matvarer. Når lunsjen er over, rydder og vasker vi kjøkkenet, pauserommet eller der dere ønsker lunsjen servert. Du kan også få inkludert månedlig renhold av kjøleskap og andre applikasjoner på kjøkken om det er ønskelig. Vi legger selvsagt til rette for eventuelle allergier, dietter og intoleranser.
Lunsjkonseptet passer for kundene hvor vi allerede er hver dag. Under lunsjen kan vi utføre renhold eller for eksempel ekstra tilsyn av toaletter.

Bruk tiden på det du er god på
Ved at vi tar oss av alt som har med lunsjen å gjøre, kan du bruke tiden du sparer på det du er god på. Om det er regnskap, webutvikling, en ekstra halvtime til konsulenttjenester eller noe annet. Vi har mange forskjellige kunder.
Bedriftslunsj enkelt og greit
Du kan enkelt få utvidet fast renhold til å inkludere vårt lunsjkonsept. Vi er hands on på alle punkter, det eneste du trenger å gjøre er å møte opp til lunsjen. En enklere lunsjavtale som sparer deg tid uten at det koster all verden.
Kokk til arrangementer
Vi kan også bistå deg ved sommerfest, julebord, seminarer og andre arrangementer med kokk. Via vårt datterselskap Mokas personalrestauranter har vi god tilgang på dyktige kokker som kan utgjøre det lille ekstra på ditt neste arrangement.